Cugglas

Hallå alla gurkburkar!
Imorse snackade jag med morsan i telefon. Jag förhörde henne på hur melodifestivalen var, eftersom jag inte hade möjlighet att se den igår. Hon redogjorde lite och sa att Caroline af Ugglas nog var bäst.
Jag spottade ut alla min åttiofem lungor och sa "Vaaaaaaaaaaaaaaaaa?! Jag HATAR Caroline af Ugglas. Eller inte hatar. Men tycker inte så mycket om henne som scenmänniska"
Mamma sa att det gjorde inte hon heller, men om man blundade och ignorerade den dåliga delen av hennes röst så var den ganska bra.
Jag löd hennes råd och tittade/blundade på reprisen nyss.
Morsan hade rätt.
Caroline af Ugglas bluesjox var bäst. Och det svider att erkänna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0