GE MIG UTMANINGAR TILL GAMLE GONZ

Nu är det såhär: Gamle Gonz, tokkänd från bloggen, har precis flyttat in i sin första lägenhet tillsammans med en av sina polare. Nu har deras grabbgäng precis inlett sin "Yes man-vecka", inspirerad från Jim Carrey-rullen "Yes man".
Yes man-veckan går ut på att man kan fråga Gonz (eller hans någon av hans polare) att göra något, varpå de MÅSTE svara JA.
Typ:
"Kan du gå och raka benen nu?"
"Ja"


Dock finns det några regler:
- Den efterfrågade handlingen får inte vara kränkande (alltså inte typ "Klä av dig alla kläder på stan")
- Den som blir tillfrågad att göra något behöver aldrig lägga ut pengar (alltså inte typ "Köp en tv till mig")
- Alla som deltar har två frikort. Om de verkligen inte vill något har de rätt att säga nej två gånger under veckan
(- Det finns risk att Gonz kommer att bannlysa mig från leken. Det vore förstås nedrigt, men vi hoppas på det bästa)


Men ni fattar. Det finns oändligt med möjligheter. Hittills har jag bara tvingat Gonz att dricka kaffe, som han inte gillar, men det finns förstås betydligt värre saker att fråga honom om. Bland annat tänkte jag att Gonz skulle bygga en koja över hela sitt rum. Kan ju bli lite mysigt.


NU BEHÖVER JAG ER HJÄLP! BRAINSTORMA [BREJNSTÅRMA] MIG MED TOKIGA FÖRSLAG SÅ ATT VI KAN GE GONZ EN KUL VECKA. ALLA ÄR VÄLKOMNA MED FÖRSLAG. ÄVEN DJUR. (Man får vara anonym. Även som djur)

De roligaste genomförda förslagen kommer förstås att presenteras här senare.

Kommentarer
Postat av: S

http://michealson.com/Images/California2003/Man%20of%20Silver.jpg



2009-02-11 @ 01:28:28
Postat av: Hasse

Tönt

2009-02-11 @ 10:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0