Kronprinsessan Victorias val

Då var det alltså klart att kronprinsessan Victoria kommer att gifta sig med sin Daniel Westling. Som några av er kanske vet har jag väldigt länge hyst starka känslor för kronprinsessan. Att hon nu gifter sig gör mig glad, eftersom det enda jag önskar kronprinsessan är ett gott liv. Så Victoria, Sverige blivande regent - jag vill önska dig all lycka i ditt giftermål.

Men. Nu rök ju min sista chans att bli kung i Sverige. Ni kan säga att man inte blir kung om man gifter mig med Victoria, men såvitt jag vet är drottningens make just kung.
Och det är ju inte en dålig titel.
Kung kommer ju dock Danne att vara nu, och det känns lite surt att vara tvåa på bollen.



Dagens låt:

Bob Dylan - Lay lady lay


Det är ett mysterium att det faktiskt är Bob Dylan som sjunger, men det är det. Stopp.



Det finns inget gott som inte för något ont med sig. Och tvärtom.
Idag skjuts Mästarnas mästare upp med en halvtimme, vilket gör att det krockar extra mycket med Arsenals åttondel mot Roma.
Ruttet, SVT.

// Brasse

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste uppdatera om den osannolika dubbla smällen av strafflugan och Perflugan som inträffade sen

2009-02-24 @ 22:26:59
Postat av: Hasse

Eh

2009-02-24 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0