P3 ballar ur

Jag har alltid gillat Sveriges radio, och jag lyssnar på P3 såväl som P1 och P4. Tvåan är jag dock inget fan av.
På morgnarna brukar jag lyssna på P3, trots att jag egentligen borde lyssna på P1, eftersom P3 är bäst mitt på dagen och oftast ganska dåligt under sen morgon.
I alla fall: Idag ballade P3 ur totalt. Av någon anledning hade man fått för sig att ha någon sorts Ibiza-party, varför man hade bjudit in Carolina Gynning, som var där och schtekte.
Det var bara lejm. En massa dunk och skrän, och jag funderade på varför jag inte kunde få en bättre start på den här torsdagsmorgonen.
För alla vet att urballande Ibiza-partyn på radio BARA får förekomma på fredagar.



Dagens låt:

The rumble strips - Alarm clock


Den eviga frågan: Pommes frites, pommes strips eller rumble strips - vilket är egentligen godast?



Ha en kul torsdagsson.

// Hansolof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0