Min nya slogan

Jag tänkte bara göra er uppmärksam på min nya slogan på bloggen.
"Hansolof.blogg.se - det är din skit"
Har ni sett Torsk på Tallin vet ni att det är skitgubben Jonas Inde som är originalartisten bakom det uttrycket.

Jag är väldigt nöjd med min nya slogan. Allt jag skriver är liksom skit.
Fast min skit.
Och din skit
.
Alla som vill får ta del av min skit.


Efter cirkus 20 sekunder kommer den smått klassiska kommentaren.



Dagens låt:

Ponuts och amerikanerna - Godmorgon Columbus


Här har vi en riktig nostalgilåt för mig. Jag minns hur jag som 5-åring låg i min säng, tämligen nyinflyttad på Svarvaregatan, innan dagis. Någonstans mellan sömn och vaket tillstånd uppfattade jag hur den här låten strömmade ut från radion.


// Hasse

Kommentarer
Postat av: Carlgren

Det e mest här uppe på torson, mamma!

2009-02-04 @ 15:48:56
Postat av: Hasse

Rakt igenom klassiska citat.

2009-02-04 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0