Slutet gott, allting gott



Goddag gott folk. Jag hade tänkt göra en ordentlig avslutning på mitt bloggande. Jag tänkte undvika en lika bombastisk avslutning som förra gången och hålla det så kort som möjligt.
Som ni dock kanske sett finns det en kul video ovan. Se den, det är Jolly Bob.
Jag tänkte även skicka med er två klipp till.
Här är det ena, en cp-film:

New wheels on the block med ett litet medley



Jag har alltid stört på att vara en del av bloggosfären. Ordbajsarna som vill synas. Jag är en sån, tydligen.
Men vi vill ju alla synas på ett eller annat sätt. Hansolof.blogg.se har gjort det på sitt sätt.

Jag är nu en så kallad journalist (färdigutbildad) och med det känner jag att det här bör få ett slut. Bloggen har tjänat ut sin rätt. Och jag vill inte hålla liv i den för sakens skull. Om ni dock vill läsa mer av undertecknad är det bara att kika i Lysekilsposten i sommar. Då blir det scoop av stora mått, bland annat ryktas det om att Hilda Bergqvist fyller 90 i år och firar med stor fikatillställning. Dessutom är finns det möjlighet att följa Lysekils FF:s kamp i division 4. Lysekilsposten alltså, eller så kan ni titta in på www.groove.se då och då, så kanske jag har plitat ner några rader.

Tack alla som har läst och reagerat. Tyvärr fick inte min comeback ett lika stort gensvar som bloggandet under 2007, och det är väl ett av tecknen på att det är dags.

För att nämna några av er alla som jag vet har läst:
Gamle G, Ståplats i Nybroviken, KD, MJ, Erik S, Fabian, Simon, Marie, Lina, Sned, Dekelöf, Rosita, Buchka Ba, David W, Sofia, Billy, Johanna, Matti, Nisse i Bläsen, Rasmus, Helena, Spottmeister, Grahl.

Tack ni andra också.

Bloggen kommer att raderas från jordens yta inom en snar framtid.
Det känns bäst att klippa alla band. Annars gör hon för ont.

Dagens låt (kan förstås inte vara något underground-band från Polen, utan det måste på något sätt vara rockhistoria):

The Beatles - You're gonna loose that girl




Ta hand om er, gott folk.


// Hans O. Larson

Kommentarer
Postat av: Joel

Tack för mycket nöje!



Hasse Brasses blogg R.I.P

2009-06-15 @ 07:44:30
URL: http://lysekilsff.blogg.se/
Postat av: David

Det här gör nästan aslite ont. Säger annars som Joel, tack!

2009-06-17 @ 23:58:39
URL: http://davidwinsnes.blogspot.com
Postat av: Hasse

Tack själv, gossar.

2009-06-21 @ 13:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0