Förlorat vad

Ja, här sitter jag framför festivalen. "Ernet" Ernman  segrade - verkligen otippat.
Tyvärr förlorade jag mitt vad mot Johanna "City". Jag hade ju sagt att Zlajmerlöw skulle hamna före EMD, men så blev inte fallet, utan de tre gullegrisarna lyckades hamna en ynka poäng framför Måns.
Nu måste jag baka tårta. Måste säga att förlusten i sig svider hårdare än straffet.

Hur som helst höll jag faktiskt på af Ugglas. Tveklöst bäst låt. Dock är jag väl lite skeptisk till allt annat i själva framträdandet.

Nej, nu börjar jag känna mig lite väl schlagernördig...



...så istället kan jag avslöja att jag satt bredvid Carina Berg och hennes son på tuben idag. Jag blev faktiskt lite kär. I Carina asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0