Fula ord på Pulsen

Jag var på Pulsen och handlade för någon timme sedan. När jag började närma mig kassan ropade någon i personalen på någon annan i personalen som hette typ Valle. Jag tyckte väldigt mycket att det lät som om hon bara gick där och plötsligt skrek "balle". Jag fnittrade för mig själv några sekunder.
Just det - fnittrade.
Like a girl, like a girl.


Dagens låt:

Måns Zelmerlöw - Hope and glory


Mmmm, nu kanske ni undrar varför jag gjorde såhär. Men det beror bara på det faktum att jag och Johanna "City" Isaksson har slagit vad om vilken av den här låten och EMD:s låt som hamnar högst i melodifestivalen. Jag går inte mest på låten,  utan på det försprång som Måns hade redan innan festivalen gick av stapeln.
Om jag vinner vadet är det inte bestämt vad som kommer att hända, men om jag förlorar "måste jag" baka tårta till Johanna. Oj.

Senast jag slog vad i melodifestivalen gjorde The Ark mig 100 spänn rikare. Snerik, den jönsen, satsade på Munkedals-Marie. I sådana här sammanhang kan man inte rösta med hjärtat, vilket jag gjorde på stryktipset när jag var 13 år.


// Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0