SM-final

Sådär ja. Då var HV71 klara för sin andra raka SM-final. Igår slog de ut ett tappert kämpande Frölunda efter 4-2 i matcher.
Jag tror inte ni förstår hur skönt det är - hemma i Lysekil håller ungefär 80 procent på Frölunda. Jag känner nog fyra personer bortsett från mig som håller på HV. Det är alltså oerhört skönt att de frireligiösa bönderna från höglandstrakten får ordna en sorti åt hamnarbetande kommunister från Götet.

I finalen väntar Färjestad, och det kan förstås bli hur tufft som helst.
Men att slå ut Frölunda i semin ser jag som en godkänd säsong, hur den än slutar.

En liten gåta:
"Vad kallas det när Färjestad spelar övningsmatcher på sina träningar?"

Svar:
Dansbandskamp



Ha. Ha. Ha.






Nu ska jag diska

Kommentarer
Postat av: David

Hörde att Jönssons gick i ide i en månad nu.

2009-03-29 @ 23:50:57
URL: http://davidwinsnes.blogspot.com
Postat av: Hasse

Jag vet inte. Har försökt nå dem fyrtio gånger under det senaste dygnet, men får inte tag på någon av dem. Inte ens mamma Birgitta.



Nädå, Baba var faktiskt vid hyfsat gott mod. Fast det bedömde jag iofs via msn, så han satt säkert och grinade egentligen. Fast han inte vågade erkänna det.

2009-03-30 @ 00:25:55
Postat av: Oscar

Hockey är för idioter ändå.

2009-03-31 @ 14:07:53
URL: http://anglofil.se
Postat av: Hasse

Om man jämför med fotboll, så ja. Jämför man med typ rollspel eller dressyr, så nej.

2009-03-31 @ 20:58:37
Postat av: Soff

haha, att du tvunget skulle skriva vitsen här också....den är ändå inte SÅ bra. Knappt klockren. Alls.

2009-04-22 @ 20:58:27
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0