What if Jesus had facebook?

Jag vet inte om ni har för vana att lyssna på Dagens låt, men om ni har det så lyssnade ni antagligen på Graham Parker igår. Såg ni att hans dans innan han börjar sjunga lika väl kunde ha utförts av Bert Ljung? Jag skrattade nästan.

Undrar hur det hade varit om Jesus hade facebook. Hade han varit en sån som bara addade allt han kom över, eller hade han varit en sån som bara tackade ja till alla som addade honom? Och vad hade han haft för religious views? Hade han varit fräck nog att skriva "my own" eller kanske till och med "my father's". Jag tror att han hade chockat alla och varit rolig genom att skriva "none". Sedan undrar jag vad han hade haft för favoritmusik. Jag tror Björn Rosenström. Favoritfilm? Antagligen Lejonkungen, den gillar alla, säkert Jesus också.


Kommentarer
Postat av: David

Björn Rosenström.



:(



Annars var det fina tankar.

2009-03-03 @ 22:24:24
URL: http://davidwinsnes.blogspot.com
Postat av: Hasse

Jag avskyr Björn Rosenströms musik, det är inte det. Jag ville mest chocka med det som Jesus förmodligen inte hade valt.

2009-03-04 @ 01:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0