Surfar mig i CF

Jag är i Frankrike. Ska sova nu.

Jag gick upp fyra inatt. Då körde BM mig till Landvetter. Sedan flög jag till Amsterdam. Sedan flög jag till Paris. Sedan åkte jag till stationen Gare de Lyon. Sedan åkte jag med tåg till staden Clermont-Ferrand, som var typ två timmar försenat (tåget asså, inte staden. Hur kan en stad vara försenad, idiot?). På tåget träffade jag en polska, två cyprioter och en ungerska. (Dom kunde ha bjudit på glass tyckte jag, men det gjorde de inte. Fast dom var snälla ändå).
Sedan fick jag en allergisk reaktion. Sedan när vi kom till stationen ringde min mobil klockan halv sju. Jag hade en intervju klockan sju, tydligen. Lyckades skjuta fram den en halvtimme, sprang och checkade in på hotellet (efter att ha gått vilse och sagt några fula ord), slängde in bagaget på rummet, kände mig aphungrig, bytte kläder, förberedde typ 2,5 frågor och gick till intervjun.
Sedan var jag klar.
Sedan dog jag.

Nu ska jag nog hoppa av min linje, för om man dör som journalist vill jag inte va med.
Men nu är jag nöjd. Jag har sett I'm from Barcelona kasta ballonger på en konsert och det var kul. Sedan tog jag en öl.
Nu sitter jag här och ska sova. Fast först lägga mig.

Hejdå alla svenskar.

Btw ska jag sluta blogga alldeles snart. För det är - liksom jag - lejm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0